oliviaemilia

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 16 augusti 2012 22:41

Hej!

Jag heter Emilia Jönsson och är 13 år, jag är född 7 januari 1999. Ska börja 7an om exakt en vecka..

På min fritid är jag med kommpisar. Jag har intresset för hästan men rider inte nån direkt, rider ibland hos min kompis Elina, då rider jag hennes lillasysters ponny Romulus.

Jag är oftast glad o så, ibland är jag såhär hyper och min energi är spidad till 1000 o då bara skrattar jag o pratar o ingen fattar förutam jag , haha.

Jag bor hos min mamma i två veckor o hos min pappa i två vecker osv osv.

Hos min mamma bor det bara hon och jag, vi bor i en lägenhet i asarum.

O hos min pappa bor det jag, min storasyster Felicia, pappa o hans sambo Paula, o vi bor i ett hus i karlsham.

Jag har en till storasyster som heter Alexandra men hon bor i ett eget hus med sin sambo Johan i svängsta. Hos min mamma har vi två hundar. Hos pappa har vi inga djur. Alexandra o Johan har två hundar o två katter. 

 

Min pappa heter Mikael Jönsson, han är snäll osv så som en vanlig pappa är och är 46 år.

Min mamma heter Susan Pap, hon är snäll , rolig , ge mej allt jag vill ha , nej men jag får mycket och hon är 45 år.

Min storasyster heter Felicia Jönsson, hon är snäll, rolig osv, vi bråkar ibland med careface, hon är 16 år.

Min andra stroasyster heter Alexandra Pap, hon är snäll, rolig, ge mej mycket, förra året fick jag följa med dom till turkiet. Hon är 23 år.

Alexandras sambo heter Johan Månsson och är snäll, rolig osv. Jag tror han är typ 27 år (?)

Pappas sambo heter Paula Persson, hon är snäll osv, dom har varigt tillsammans i typ 6-7 år och förlovade i 4 år, hon är 44 år , tror jag.

Min hund heter Cesar, han är en svart cokle spaniel, han är helt galen och dreglar o snarkar, han är underbar , haha o han är 3 år.

Min andra hund heter Zacke, han är en svart, mörk-o ljusbrun bland ras mellan skäfer o colly, han är 75% skäfer o 25% colly. Han är lekfull för sin ålder typ, han fiser lite, ofräch men so what, han är 7 år. 

Alexandra och Joahn har två hundar Ville o Rocky, Ville är blandras mellan tibetank spaniel o lasapso o är ca 1,5 åt. Rocky är fyrvägskorsnig o är ca 0,5 år. Dom har två katter med Billy och Sotis, Sotis är en svart bondkatt typ och mamma till Billy, vi hade Sotis innan, hon är typ 5 år. Billy är en svart o vit bondkatt o hon är ca 3 år (?).


Lite så om mej o min familj, vad jag gör på fritiden kommer ni få veta mer när ni läser bloggen framöver.

Kommer ha en fråge stund snart så du kan ni fråga allt ni vill veta om mej.


En bild på mej :)

 




En bild på Romulus.  

En bild på Cesar  

Em bild på Zacke  

En bild på Rocky(längst bak) o Ville(längst fram)  

En bild på Sotis  

En bild på Billy  


Kyssar E :*



Presentation


Hej!
Vi heter Emilia Jönsson och Olivia Eklund. Emilia är födda 7 januari 1999 och har börjat 7an. Olivia är född 9 juni 1998 och har börja 8an. Olivia bor i Ronneby och Emilia i Karlsham. Om ni vill kontakta oss finns vi på olivia.e-emilia.j@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards