oliviaemilia

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 19 augusti 2012 23:37

Emmie Martinsson jag älskar dej ! 
Du är så underbar , så omtänksam så bäst ! 
Så super fin ! 
Du är sjuktsnäll med för den delen :)
Vi måste träffas igen snart !
Du finns alltid om men behöver prata , presis om allt , du förstå alltid , o det bästa av det är att du alltid lyssnar !
Jag finns ju alltid för dej , det vet du !
Du och jag , jag och du <3
Vi <3
Du betyder så sjukt mycket , puss :*
Saknar dej <3

/kyssar E

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 19 augusti 2012 23:32

Maja Persson
Maja , jag känner inte dej så jätte bra , det va ett tagen vi sågs , vi lärde känna varandra på juniorerna :) 
Du är söt snäll o så :)

My Corlin
My , du är gullig söt snäll osv :) 
Du finns alltid dom man behöver  prata :)
Vi få ta o träffas nån dag ? :) <3

Astrid Hansell 
Astrid , du är som min lillasyster o har varigt det länge , vi har känt varandra i ca 7-8 år, du är gullig snäll osv :) 

Olivia Eklund 
Olivia , du är så jävla vacker ! 
Du är jätte söt osv, snäll rolig med :) 
Pratade lite med dej på Östersjö , tycker att vi få ta o träffas :) 
Puss <3 

Wilma Ingvarsson 
Wilma , jag känner inte dej direkt , jag vet att du är kompis med Astrid o du har varigt med henne när jag har varigt med Moa nån gång , när vi badade på AAK hade vi fyra kul :) 
Du är söt med :3 


Alicia Elison
Alicia , du är snäll söt rolig o så :) 
Jag saknar dej , vi måste träffas snart ! Vi hade jätte kul när vi tittade på film o så med dom andra :) <3

Ida Alla
Ida , du är söt snäll osv , vi få ta o träffas nån dag :) <3

Meja Hemberg 
Meja , jag saknar dej , vi hade det så sjukt kul förra året på kollot ! 
Du är söt gullig o snäll <3

Louis Karlsson
Louis , jag känner inte dej men du är söt :) 

Emme Arner 
Emme, du är söt osv , men känner inte dej :)

/kyssar E

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 19 augusti 2012 21:50

Hejsan !
Idag har jag varigt med Katja o Nadja , vi har varigt nere i nadjas gamla stall o hämta hennes täcken schabrak träns osv o jag o Nadja cyklade med en sån stor Ikea kasse med massa täcken mellan cyklarna (vi hängde handtagen på våran styren) upp till hennes nya stall sen har vi målat boxen o när vi kom hem till dom sen cyklade vi till Rondo o åt sen när vi kom hem badade vi sen duschade vi i varmt varmt vatten :) sen vid nio cyklade jag hem :)

/ kyssar e ;*

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 19 augusti 2012 17:04

heeeeej! , nu har lovisa stuckit och jag gör ingenting , vi har dock inte gjort så mycket idag bara fotat , iallafall underbart väder funderar på att gå ut men vet inte?. I mon ska jag till frisören och slinga mig lite mörkare hoppas det blir bra! , lägger antaglien in bild i morgon på hur det blev. I kväll händer nog ingenting? haha inte vad jag vet iallafall, jappjapp får väll gå ut lite nu efftersom vädret är uuuunderbart! //kyssar O   

Presentation


Hej!
Vi heter Emilia Jönsson och Olivia Eklund. Emilia är födda 7 januari 1999 och har börjat 7an. Olivia är född 9 juni 1998 och har börja 8an. Olivia bor i Ronneby och Emilia i Karlsham. Om ni vill kontakta oss finns vi på olivia.e-emilia.j@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards