oliviaemilia

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 22:56

Hejsan !
Ska sova snart , för det är skola imon ju..
Känns konstigt , eller det känns inte som om det är skola imon.
Men dom två första timmarna kommer vara helt okej , sen vet jag inte , men det tror jag , fast kommer sakna min gamma klass o skola såklart menmen.
Vilma sover här inte :)
Upp lite efter 6 imon :3

Puss , godnatt ;*

/kyssar E

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 22:31

MIN FINA VÄN //KYSSAR O   

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 19:03

Jag tänkte ha en frågestund , svarar imon i ett vidioinlägg kanske :)

Fråga här i kommentarer eller på dayviews :)

/kyssar E

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 18:38

Imon börjar ju skolan :[
Vill verkligen inte att skolan ska börja, sommarlovet har gått för snabt o vill inte börja ny skola , vill inte börja 7an .. Usch nej.

Känns inte som att skolan ska börja imon , känns som sommarlovet ska fortsätta.

Dom två första timmarna är det bara vi 7or där, 8orna o 9orna kommer 10.

Är inte nervös bara lite såhär sur ..

Men önskar mej lycka till :D

/lyssar E

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 14:35

Hej!, skola om 2 dagar usch fattar inte hur jag ska orka!?, ja igår kväll kom Emma hit och sov här så vi har nyss varit ute & fotat men såklart hann vi bara lite eftersom de börja regna haah..har inte lagt över bilderna en men gör det sen, happ nu ska vi sega och Chilla // kyssar O

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 12:26

Sitter och ritar nu med Vilma :)

Jag vet att jag inte pr speciellt duktigt men jag tycker det är kul :)

Jag är inte riktigt klar med bilden men ändå gaaaanska nöjd fast den ser tom ut :/

/kyssar E

Av Olivia Eklund Emilia Jönsson - 22 augusti 2012 00:01

Hej !
Är helt slut efter denna dagen :)
Idag har jag varigt med Vilma :)
På förmiddagen har vi inte gjort något specielt , vi gick med hundarna i lite mindre än en timme (?) , sen gick vi o la oss sen vid lite innan 5 vaknade vi o då pt vi ,sen vid 6 åkte vil till Alexandra o Johan , Stoffe o Angela va med där o deras barn amelia(melli) o Leo :)
Vi lekte med dom typ hela tiden , så underbar och roliga :)
Sen åt vi lite där med :)
Sen lekte vi med dom igen , dom är ju så roliga :D
Dom bara springer och springer c:
Sen åkte dom hem vid 8(?)
Då gick jag mamma Vilma Alexandra Johan o Rocky ville zacke o Cesar till hundsjön o där badade jag o Vilma jätte varmt o skönt :)
Sen gick vi tillbacka till Alexandra o Johans hus sen åkte vi hem o då va klockan typ halv 10 :)
Sen hemma vi jag o Vilma ute på parkeringen i bikini o vi är ju inte så normala så vi fotade oss osv , haha xd

Jo ! Efter vi åt hos Alexandra så läste hon högt typ "det brinner i grann huset" o hon som skrev det bor i vårt grann hus , så jag ringde min faster som bor i ett hur mittimot oss o frågade om det brann osv , så sa hon "att det brann i vårt lägenhet hus o att brandkåren osv hade varigt där och att det inte va nått stort för det rök inte så jätte mycket o luktade inte rök" , men vi körde hem o tittade , då var vår granne Kent ute så vi frågade vad som hade hänt osv , han sa typ att det hade rykit så brandkåren hade varigt o typ haft en stor fläck som fick ut all rök för trapphuset va full med rök , sen gick mamma upp till vår lägenhet för att kolla o då satt det några ute som bor i lägenheten snättimot oss o det va ju i deras lägenhet det hade brunnit i o då sa dom till mamma vad som hade hänt o det typ så att dom skulle typ laga mat så dom hade olja på en stekplåt så det hade typ tagit fyr o gått upp i fläkten(sån som finns ovanför spisar) så den låg utanför för brandkåren hade tagit ut den , sen körde vi till Alexandra igen :)
Så det va inte nått jätte farligt,
Förlåt om jag skriver så att man inte fattar xd

Sen när vi kom hem så badade vi i badkaret med ljus på kanterna osv , mysigt :]

Ska sova nu :)
Vilma sover här :3

/kyssar E

Presentation


Hej!
Vi heter Emilia Jönsson och Olivia Eklund. Emilia är födda 7 januari 1999 och har börjat 7an. Olivia är född 9 juni 1998 och har börja 8an. Olivia bor i Ronneby och Emilia i Karlsham. Om ni vill kontakta oss finns vi på olivia.e-emilia.j@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards